خرید مربای زرشک به صورت عمده در تهران

چنانچه قصد خرید مربای زرشک  به منظور تامین نیاز صادراتی و یا سوپر مارکت ها هستید این پست به درد شما می خورد . ما در اینجا مرکز پخش زرشک آبرام را  به عنوان مرجعی که بتوانید خرید عمده زرشک و فراورده های زرشک را از آن جا انجام دهید معرفی می کنیم. دفتر مرکزی ما در یوسف آباد تهران قرار دارد. در جایی دیگر به طور مفصل درباره مربای زرشک و فروش آن  صحبت شده است. در اینجا  بیشتر موضوع را باز می کنیم و جنبه هایی از کار که مغفول  مانده  چون تولید زرشک به شیوه صنعتی بسط می دهیم.

مربا چیست؟

مربا یا لیچار یا ریچار یک ماده غذایی است که بیشتر در صبحانه استفاده می شود و از پختن میوه یا برخی غده سبزیجات  با شکر بدست می آید. تقریبا می توان گفت که کمتر میوه ای را می توان یافت که از آن نتوان مربا تهیه کرد. مارمالاد نیز از خانواده مربا است با این تفاوت که معمولا میوه یا ریشه سزیجاتی که از آنها مربا تهیه می شود کاملا له شده است. در مربا تکه های میوه را می توان  دید.  مانند شکل زیر که تکه های توت فرنگی در مربای توت فرنگی دیده می شود.

خرید مربای زرشک

در عکس پایین نیز یک نمونه مارمالاد توت فرنگی می بینید. همان طور که از شکل نیز مشخص است، توت فرنگی کاملا له شده و به صورت خمیر در آمده است. خرید مربای زرشک

مواد اولیه تولید مربا 

  • میوه و غده سبزیجات: ماده اولیه تولید مربا انواع میوه  مانند زرشک یا غده سبزیجاتی چون هویج و چغندر است.
  • مواد قندی چون قند ساکاروز یا شربت گلوکز
  • پکتین: نوعی فیبر که در دیواره سلولی همه گیاهان دیده می شود. در برخی میوه ها چون مرکبات بیشتر و در میوه هایی چون توت فرنگی کمتر است. پکتین با قرار گرفتن در محیط اسیدی تبدیل به ژل می شود. برای تهیه یک ژل مناسب اضافه کردن پکتین لازم است.
  • اسید: اگر میوه طوری باشد که اسیدیته میوه بالا نباشد اضافه کردن اسید لازم است طوری که  اسیدیته مربای نهایی باید در حول و حوش یک درصد باشد.
  • آب
  • افزودنی‌ها:  طعم دهنده ها و افزودن های مجاز و ترجیحا طبیعی  چون هل و دارچین و گلاب

مربای زرشک صنعتی و خانگی

نحوه تولید مربای زرشک چه بصورت صنعتی  و چه به صورت خانگی یک فرایند است. احتمالا با نحوه تولید مربای زرشک به صورت خانگی آشنا هستید. اگر هم آشنا نیستید ما در فروش مربای زرشک یک مدل از مربای زرشک را آموزش دادیم. اما در تولید مربای زرشک صنعتی یک خط تولید وجود دارد که با بررسی میوه زرشک و شستشوی  آن شروع می شود و در انتها با بسته بندی و لیبل زنی شیشه یا ظرف مربا به پایان می رسد. اجزای یک خط تولید مربا در زیر امده است.

خط تولید مربای زرشک صنعتی

  • بررسی کیفیت زرشک
  • شستن زرشک
  • پاستوریزه کردن زرشک
  • پختن مربای زرشک
  • پر کردن شیشه های مربای زرشک
  • برچسب زدن و بسته بندی

تولید مربا زرشک

خرید مربای زرشک در تهران

خرید مربای زرشک به صورت تکی و جزیی را می توان از مغازه ها و سوپر مارکت های تهران و شهرستان ها  انجام داد. البته مربای زرشک از آن جمله مرباهایی نیست که به آسانی در هر مغازه ای بتوان یافت. شاید علت این امر مصرف کمتر این مربا به نسبت مرباهای دیگر است. چنانچه  صادرات انواع  مربا را دارید  و علاقمندید در جمع مرباهای صادراتی، مربای زرشک را نیز داشته باشید با ما ارتباط بگیرید. خرید مربای زِرشک صنعتی با برند آبرام برای مصرف داخلی و مقاصد خارجی در این مجموعه امکان پذیر است.

همچنین در مجموعه بازرگانی آتما  خرید زرشک دانه اناری و  خرید زرشک پفکی به صورت  فله و  زرشک بسته بندی شده  امکان پذیر است. در زیر طرز تهیه مربای زرشک را بشنوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما