قیمت روز زرشک/ عرضه بهترین نوع محصول در بازار مشهد

زرشک درختچه ای تیغدار به طول 1 تا 5 متر است. چوب آن به رنگ قرمز، قهوه ای یا زرد و برگ های آن بیضی شکل با دندانه های اره ای و میوه اش قرمز رنگ بیضوی شکل و ترش مزه است. در انتهای بهار و ابتدای تابستان بوته زرشک شکوفه داده و در فصل پاییز غنچه های زرد رنگ آن رنگ گیلاسی به خود می  گیرند.

زرشک را هم می توان جزو میوه های خشک و هم خشکبار به شمار آورد. این محصول خوراکی به شکل طبیعی بدست آمده و نیاز به آبیاری زیادی ندارد و در زمین های مخصوصی کشت می شود.کشور ایران بزرگترین تولید کننده زرشک در دنیاست که در این میان استان خراسان جنوبی با در اختیار داشتن 97درصد اراضی زیر کشت 95 درصد از زرشک دنیا را تولید می نماید و حضور کشور ما می تواند تا مقدار زیادی بر قیمت روز زرشک تاثیرگذار باشد.

قیمت روز زرشک/ عرضه بهترین نوع محصول در بازار مشهد

بزرگ ترین کارخانه های بسته بندی زرشک در ایران

بزرگ ترین کارخانه های بسته بندی زرشک در ایران

  • کارخانه کشت و صنعت خوشه سرخ شرق که زرشک قائن را به بازار عرضه میکند. این شرکت در سال 1388 در شهر قائن تاسیس گردید.
  • واحدهای فرآوری خراسان جنوبی که در شهرهای بیرجند، قائن، سربیشه و درمیان مشغول فعالیت هستند و بسته بندی زرشک و ساخت کنسانتره و آبمیوه از زرشک تازه را انجام می دهند.
  • صنایع بسته بندی قائن زرشک در شهر قائنات که با بکار گیری روش های نوین بسته بندی و فرآوری در جهت حفظ کیفیت و افزایش طول عمر نگهداری زرشک قدم بر میدارند.
  • مجموعه تولیدی آرتین در شهر مشهد
  • کشت و صنعت روژان شرق
  • صنایع غذایی وشنا تجارت ایرانیان
  • صنایع غذایی ایملدا

پخش بهترین زرشک صادراتی ایران در مشهد

پخش بهترین زرشک صادراتی ایران در مشهدزرشک اعلاء از بهترین سوغات استان خراسان رضوی می باشد که در رفت و آمد مردم به شهر مشهد خریداری شده و به عنوان سوغات برای آشنایان و دوستان برده می شود.

زرشک مشهد در انواع دانه اناری و پفکی با کیفیت عالی، دانه هایی قرمز رنگ و رطوبتی لازم در بازار مشهد به فروش میرسد و زینت بخش سفره ها می باشد.

از تمامی زرشک ها موجود در بازار برای صادرات به کشورهای مختلف استفاده می شود. بازخورد بازار کشورهای مختلف نشان می دهد که بهترین زرشک صادراتی تولید شده در مشهد که در کشورهای استرالیا ، کانادا ، روسیه ، آلمان ، اسپانیا ، فرانسه توزیع شده در لیست خرید بهترین زرشک قرار گرفته است.

زرشک مشهد به نسبت به سایر انواع زرشک دارای رنگ روشن ، ماندگاری بیشتر و قابلیت تامین در طول سالها را دارد.قیمت روز زرشک در مشهد با توجه به کیفیت و نوع زرشک متفاوت می باشد.

فروش عمده زرشک مجلسی قائن در بازار

فروش عمده زرشک مجلسی قائن در بازارزرشک صادراتی قاین که به قائنات نیز مشهور است از پخش سراسری بهره مند بوده و قیمت زرشک مذکور مناسب می باشد. در شهرستان قائن که بخش وسیعی از زرشک به شکل های مختلف در آن مشاهده می شود میزان ناخالصی و ضایعات کمی را در هر مدلی از این زرشک می توان دید.

زرشک شهرستان قائن در مشهد که یکی از مراکز عرضه کننده اصلی در کشور به شمار می رود به فراوانی یافت می شود. از مشخصات اصلی این زرشک می توان دانه درشت بودن آن، رنگ قرمز روشن، رطوبت یک اندازه بدون ضایعات و برگ اضافه چسبیده به زرشک را نام برد.

خرید و فروش عمده زرشک قاین از طریق سایت ها و مراکز ویژه ای که در کشور فعالیت دارند در اسرع وقت و یا صرف کمترین هزینه وجود دارد. از جمله این مراکز می توان به فروشگاه های عرضه کننده مواد خشک و انواع خشکبار اشاره کرد.

لیست قیمت روز بهترین نوع زرشک

لیست قیمت روز بهترین نوع زرشکلیست قیمت روز زرشک را می توان از فروشندگان عمده این محصول بدست آورد. شاید بتوان گفت که زرشک ممتاز بهترین نوع زرشک بوده و اطلاع از نرخ این نوع زرشک برای خریداران و فعالانی مانند صادر کنندگان، خشکبارفروشی های لوکس، رستوران ها و هتل ها اهمیت زیادی دارد. قیمت روز زرشک نیز مانند محصولات دیگر دستخوش تغییر قیمت می شود که به عواملی از جمله: میزان تقاضا، مقدار برداشت سالیانه زرشک، فصل خرید و فروش و از همه مهمتر درجه بندی و نوع زرشک بستگی دارد. شرکت های مختلفی وجود دارند که لیست قیمت خود را بصورت مرتب به روز می کنند. این شرکت ها می توانند محل خوبی جهت کسب قیمت روز باشند. همچنین می توان با کانال های ارتباطی شرکت های فروش خشکبار از طریق بستر اینترنت ارتباط برقرار کرده و جهت ارسال قیمت روز این محصول درخواست نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما